Карбюратор дааз-2107-1107010-20 | Автолюбители
Карбюратор «ОЗОН»
Карбюратор ДААЗ-2107-1107010-20 «ОЗОН» (вид со стороны привода дроссельных заслонок)
1 – корпус дроссельных заслонок;
2 – корпус карбюратора;
3 – пневмопривод дроссельной заслонки второй камеры;
4 – крышка карбюратора;
5 – воздушная заслонка;
6 – пусковое устройство;
7 – трехплечий рычаг управления воздушной заслонкой;
8 – телескопическая тяга;
9 – рычаг, ограничивающий открытие дроссельной заслонки второй камеры;
10 – возвратная пружина;
11 – шток пневмопривода.
Схема карбюратора ДААЗ-2107-1107010-20
1 – впускной клапан ускорительного насоса;
2 – диафрагма ускорительного насоса;
3 – трубка;
4 – средняя часть корпуса;
5 – крышка;
6 – поплавковая камера;
7 – топливный жиклер переходной системы;
8 – воздушный жиклер переходной системы;
9 – воздушный жиклер эконостата;
10 – топливный жиклер эконостата;
11 – воздушный жиклер главной дозирующей системы второй камеры;
13 – пневмопривод дроссельной заслонки второй камеры;
14 – эмульсионный жиклер эконостата;
15 – малый диффузор второй камеры;
16 – выпускной клапан ускорительного насоса;
17 – распылитель ускорительного насоса;
18 – воздушная заслонка;
19 – малый диффузор первой камеры;
20 – воздушный жиклер главной дозирующей системы первой камеры;
21 – воздушный канал пускового устройства;
22 – пусковое устройство;
23 – воздушный жиклер холостого хода;
24 – электромагнитный клапан;
25 – игольчатый клапан;
26 – штуцер подвода топлива;
27 – поплавок;
28 – подстроечный винт системы холостого хода;
29, 31, 38, 40 – каналы;
30 – главный топливный жиклер первой камеры;
32, 45 – эмульсионные трубки;
33 – регулировочный винт качества (состава) смеси;
34 – регулировочный винт количества смеси;
35 – корпус регулировочного винта количества смеси;
37, 42 – переходные отверстия (нерегулируемые) системы холостого хода;
39, 41 – дроссельные заслонки;
43 – корпус дроссельных заслонок;
44 – переходная втулка;
46 – главный топливный жиклер второй камеры;
47 – перепускное отверстие;
48 – рычаг ускорительного насоса.
Пусковое устройство карбюратора ДААЗ-2107-1107010-20
1 – рычаг привода воздушной заслонки;
2 – воздушная заслонка;
3 – тяга;
4 – шток-серьга;
5 – регулировочный винт;
6 – дроссельная заслонка;
7 – тяга регулирования положения дроссельной заслонки.
Карбюратор модели ДААЗ-2107-1107010-20 — эмульсионного типа, двухкамерный, с падающим потоком. Имеет сбалансированную поплавковую камеру, главные дозирующие системы, обогатительное устройство (эконостат), автономную систему холостого хода (АСХХ), переходные системы первой и второй камер, диафрагменный ускорительный насос, электромагнитный запорный клапан системы холостого хода, золотниковое устройство отсоса картерных газов за дроссельную заслонку первой камеры, пневматический привод дроссельной заслонки второй камеры. Управление воздушной заслонкой — ручное, с тросовым приводом; на пусковых режимах заслонка приоткрывается пусковым устройством диафрагменного типа от разрежения во впускном коллекторе. Карбюратор снабжен штуцером отбора вакуума для автомата управления опережением зажигания.
Карбюратор модели ДААЗ-2140-1107010-70 от карбюратора ДААЗ-2107-1107010-20 отличается механическим приводом дроссельной заслонки второй камеры и конструкцией системы холостого хода.
Топливо подается в карбюратор через сетчатый фильтр и игольчатый клапан. Последний поддерживает в поплавковой камере заданный уровень топлива.
Из поплавковой камеры топливо поступает через главные топливные жиклеры (первой и второй камер) в эмульсионные колодцы и эмульсионные трубки, где смешивается с воздухом, проходящим через главные воздушные жиклеры. Затем через распылители топливовоздушная эмульсия попадает в малые и большие диффузоры карбюратора.
Система холостого хода отбирает топливо из эмульсионного колодца, после главного топливного жиклера первой камеры. Топливо проходит через жиклер холостого хода (конструктивно объединенный с электромагнитным запорным клапаном холостого хода), после чего смешивается с воздухом из канала от воздушного жиклера холостого хода и из отверстий переходной системы первой камеры (для устойчивой работы при переходе на режим холостого хода). Образовавшаяся эмульсия подается через отверстие, перекрываемое винтом качества, к кольцевому распылителю АСХХ. Размер щели распылителя регулируется винтом количества (числа оборотов).
При частичном открытии дроссельных заслонок (до включения в работу главных дозирующих систем) топливо-воздушная смесь поступает в камеры через переходные отверстия (по два в каждой камере).
Эконостат обеспечивает дополнительное поступление топлива непосредственно из поплавковой камеры (через топливный, воздушный и эмульсионный жиклеры и распылитель эконостата) во вторую камеру. Эконостат включается в работу на режимах максимальной мощности, дополнительно обогащая рабочую смесь.
Ускорительный насос — диафрагменного типа, с механическим приводом от оси дроссельной заслонки первой камеры через кулачок.
При открытии дроссельной заслонки кулачок через ролик воздействует на рычаг, который, в свою очередь, воздействует на диафрагму.
Порция топлива через распылитель впрыскивается в первую камеру карбюратора, обогащая горючую смесь на режимах разгона. Насос снабжен двумя шариковыми клапанами. Один клапан — обратный — расположен в канале, связывающем поплавковую камеру с полостью ускорительного насоса; он открывается при ее заполнении топливом (педаль «газа» отпущена, и возвратная пружина отводит диафрагму назад) и закрывается при нагнетании топлива. Другой клапан расположен в распылителе; он открывается под давлением нагнетаемого топлива и закрывается под действием собственного веса, как только подача топлива прекращается. Это предотвращает вытекание топлива из каналов и подсос воздуха. Избыток топлива при нагнетании перетекает обратно в поплавковую камеру через перепускной жиклер. Производительность насоса зависит от профиля кулачка, производительности перепускного жиклера, профиля и длины регулировочной иглы, ввернутой в колодец перепускного жиклера; регулировке в процессе эксплуатации не подлежит.
Пусковое устройство состоит из воздушной заслонки, рычага управления воздушной заслонкой, телескопической тяги, тяги привода дроссельной заслонки, диафрагменного механизма и привода управления воздушной заслонкой. При вытягивании рукоятки привода («подсос») трехплечий рычаг управления воздушной заслонкой, поворачиваясь против часовой стрелки, через телескопическую тягу воздействует на воздушную заслонку, закрывая ее. Одновременно, воздействуя на тягу привода дроссельной заслонки, он приоткрывает дроссельную заслонку первой камеры на пусковой зазор С = 0,8–0,9 мм. При первых вспышках в цилиндрах разрежение за дроссельной заслонкой передается за диафрагму, которая — через шток — воздействует на тягу воздушной заслонки, приоткрывая ее. Открытию заслонки под действием разрежения также способствует положение ее оси (со смещением относительно оси первой камеры).
Максимальная величина открытия воздушной заслонки (пусковой зазор В = 5,5±0,25 мм) регулируется упорным винтом диафрагмы, расположенным под винтом-заглушкой.
Электромагнитный клапан перекрывает подачу топлива в систему холостого хода и переходную систему первой камеры. Нормальное состояние клапана (напряжение не подается) — закрытое. Клапан закрывается при выключении зажигания, что предотвращает вспышки в цилиндрах двигателя (дизелинг).
Похожие статьи
- Устройство Москвич
Особенности карбюратора ДААЗ-2107
Карбюратор «Озон» модель ДААЗ 2107 – эмульсионного типа, двухкамерный, с падающим потоком
Он имеет одну сбалансированную поплавковую камеру, две главные дозирующие системы, обогатительное устройство (эконостат) во второй камере, автономную систему холостого хода с экономайзером принудительного холостого хода (ЭПХХ), переходные системы первой и второй камер, диафрагменный ускорительный насос с распылителем в первой камере, золотниковое устройство отвода картерных газов в задроссельное пространство, пневматический привод дроссельной заслонки второй камеры
Управление воздушной заслонкой первой камеры – ручное, с тросовым приводом.
После пуска двигателя заслонка автоматически приоткрывается пусковым устройством диафрагменного типа под действием разрежения во впускном трубопроводе.
Карбюратор снабжен штуцером отбора разрежения для управления вакуумным регулятором опережения зажигания.
Топливо поступает в карбюратор через сетчатый фильтр и игольчатый клапан.
Клапан механически связан с поплавком и поддерживает заданный уровень топлива в поплавковой камере.
Из поплавковой камеры топливо поступает через главные топливные жиклеры (первой и второй камер) в эмульсионные колодцы и эмульсионные трубки, где смешивается с воздухом, поступающим через главные воздушные жиклеры.
Топливовоздушная эмульсия поступает через распылители в диффузоры карбюратора.
Система холостого хода и экономайзер принудительного холостого хода объединены в одну общую систему.
Система холостого хода отбирает топливо из эмульсионного колодца первой камеры.
Топливо проходит через жиклер холостого хода и смешивается с воздухом, поступающим через воздушный жиклер холостого хода и отверстия переходной системы первой камеры.
Образовавшаяся эмульсия по двум каналам (один имеет калиброванное отверстие – жиклер, а другой – регулировочный винт – винт качества) подается к отверстию, перекрываемому иглой экономайзера, где дополнительно смешивается с воздухом и далее через эмульсионное отверстие попадает во впускной трубопровод.
Количество смеси изменяется регулировочным винтом, который действует на иглу экономайзера, а состав смеси регулируется винтом качества.
При частичном открытии дроссельных заслонок (до включения в работу главной дозирующей системы) топливовоздушная смесь поступает в камеры через переходные отверстия – по два в каждой камере.
Эконостат обеспечивает поступление топлива непосредственно из поплавковой камеры в распылитель эконостата, который расположен в диффузоре второй камеры.
Эконостат включается в работу на режимах максимальной мощности, дополнительно обогащая рабочую смесь.
Ускорительный насос – диафрагменного типа, с механическим приводом от оси дроссельной заслонки первой камеры.
При резком открытии заслонки порция топлива впрыскивается через распылитель в первую камеру карбюратора, обогащая смесь. Насос снабжен шариковыми клапанами.
Один клапан – обратный – расположен в канале, связывающем поплавковую камеру с полостью ускорительного насоса.
Он открывается при заполнении полости насоса топливом и закрывается при нагнетании топлива диафрагмой.
Другой клапан расположен в распылителе. Он открывается под давлением нагнетаемого топлива и закрывается под действием веса шарика, как только подача топлива прекращается.
Избыток топлива при нагнетании перетекает через дренажный канал с жиклером обратно в поплавковую камеру.
Производительность насоса зависит от профиля кулачка, диаметра отверстия перепускного жиклера, профиля и длины регулировочной иглы в канале перепускного жиклера.
Регулировке в процессе эксплуатации ускорительный насос не подлежит.
Тарировочные данные карбюратора ДААЗ 2107-1107010
Параметры
|
Первая камера |
Вторая камера |
Диаметры, мм: |
||
диффузора |
22 |
25 |
смесительной камеры |
28 |
36 |
главного топливного жиклера |
1,12 |
1,5 |
главного воздушного жиклера |
1,5 |
1,5 |
топливного жиклера холостого хода/ переходной системы |
0,5 |
0,6 |
воздушного жиклера холостого хода/ переходной системы |
1,7 |
0,7 |
топливного жиклера эконостата |
– |
1,5 |
воздушного жиклера эконостата |
– |
1,2 |
эмульсионного жиклера эконостата |
– |
1,5 |
воздушного жиклера пускового устройства |
0,7 |
– |
жиклера пневмопривода дроссельной заслонки |
1,5 |
1,2 |
отверстия распылителя ускорительного насоса |
0,4 |
– |
перепускного жиклера ускорительного насоса |
0,4 |
– |
Подача ускорительного насоса за 10 полных ходов, см 3 |
7±25% |
|
Маркировка распылителя смеси |
3,5 |
4,5 |
Маркировка эмульсионной трубки |
F15 |
F15 |
Зазор между поплавком и крышкой карбюратора с прокладкой, мм |
6,5±0,25
|
|
Зазоры у заслонок для регулировки пускового устройства, мм: |
||
воздушной |
5,5±0,25 |
|
дроссельной |
0,7–0,8 |
Пусковое устройство состоит из воздушной заслонки, рычага управления воздушной заслонкой, телескопической тяги, тяги привода дроссельной заслонки, диафрагменного механизма и привода управления дроссельной заслонкой.
При вытягивании рукоятки привода («подсоса») воздушной заслонки с места водителя она закрывается, а дроссельная заслонка первой камеры приоткрывается на 0,7–0,8 мм (пусковой зазор).
При первых вспышках в цилиндрах разрежение за дроссельной заслонкой передается за диафрагму, которая через шток и тягу приоткрывает воздушную заслонку.
Максимальная величина приоткрытия заслонки регулируется упорным винтом диафрагмы, расположенным под винтом-заглушкой.
карбюраторы Озон, ДААЗ и Солекс
Карбюратор ВАЗ 2107, он же «Озон», получил наибольшую популярность среди конкурентов «Вебер», «Солекс» и «ДААЗ», именно для данной модели Лада. Менее популярным является прототип «ДААЗ».
Схема каждого из них, в принципе одинаковая, но у каждого особенное устройство. Для того, что определится, какой образец лучше поставить на «Семерку», давайте рассмотрим каждый экземпляр отдельно.
Озон
Свое начало, данный образец берет еще с шестой модели Лада. Порядка 30-ти лет назад, конструкторы заявляли, что он будет лидером продаж на отечественных авторынках. Такие перспективы объяснялись его конструктивными особенностями.
В отличии от образцов «Солекс» и «ДААЗ», данный прототип имел вакуумный привод заслонки, отвечающей за поступление топлива во вторую камеру. Ее привод, не зависел от поплавка, а приводился в движение штоком, расположенным на диафрагме. Такое устройство, должно было обеспечивать экономию топлива.
Модель ОЗОН
Его схема не имела ничего особенного: 2 камеры (первичная и вторичная), четыре жиклера, 2 дроссельные заслонки и т.д. Но все же, он занимал лидирующее место на рынке.
Помимо стандартного карбюратора 2107, имелась модификация «Озон» 1107010. Ее отличие в том, что она устанавливалась исключительно на двигатели «Жигули» 2103 и 06, которые были установлены на автомобиле Лада 2105 и 07. Поскольку данный механизм, имел вакуумный привод заслонки, модификация 1107010, подразделялась на 1107010 – 20. Цифра «20» обозначала, что данное устройство устанавливалось только на последних моделях Лада 2107 с «Шестерочным двигателем.
ДААЗ
Второе место, после «Озона», занимал «ДААЗ». Данный карбюратор ВАЗ 2107, в отличии от своих «коллег», имел устройство экономайзера, обеспечивающего принудительный холостой ход. Данное отличие, не особо сказывалось, и не делало данный механизм особенным.
Модель ДААЗ
Поскольку «ДААЗ», является модификацией «Озона», он также имеет варианты с индексом 1107010 и 1107010 – 20. Сразу сказать, какой карбюратор лучше поставить на Лада 2107, нельзя. Для этого, нужно определится, что именно хотите получить от данного устройства.
Разборка, чистка и сборка карбюратора ВАЗ 2107 «ДААЗ», является одной из самых простых задач, по сравнению с чисткой других образцов. Хотя схема агрегата и не отличается от остальных, его устройство было несколько по проще.
Солекс
Сразу после «ДААЗ», не отступая ни на шаг, следует модель «Солекс». Это, один из самых тяжелых, в плане установки, карбюраторов. Снять данное устройство с двигателя не проблема, а вот поставить его на двигатель 2107, это уже требует большого труда.
Схема «Солекс», такая же самая, как и у остальных, но его устройство, несколько отличалось. Для его установки на авто, Вам потребуется докупить некоторые детали: трос заслонки от ВАЗ 2108, обратка тройник, более длинный топливный шланг и клапан обратки от «Восьмерки».
Конструктивные особенности «Солекс», включали в себя 2 камеры, с увеличенным объемом. Это давало возможность двигателю лучше работать, а именно: увеличить скорость разгона, номинальную скорость и мощность. Конечно, при таком улучшении характеристик, был один минус – повышенный расход топлива. Поэтому, «Солекс» считался более любительским, чем для повседневного использования. Также, как и «Озон», он имел модификации 1107010 и 1107010 – 20. Его можно поставить, как на ВАЗ 2107, так и на 2105.
Вебер
Ну и последний образец – «Вебер». Изначально, он устанавливался на модели ВАЗ 2101, то позже, инженерами было принято решение снять его, и поставить на «Семерку». По своим характеристикам, этот агрегат занимает последнее место, и не рекомендуется для установки на «Семерке».
Особенностей у него нет, так как он является первоначальным вариантом карбюраторов, а остальные варианты, были уже более модернизированы.
Итог
Поскольку «Семерка» и «Пятерка», схожи между собой по конструкции, то карбюратор ВАЗ 2105, также подойдет и на 2107. Поэтому, выбирая, какой карбюратор ставить, а какой нет, Вы можете руководствоваться, сразу двумя автомобилями, так как все вышеперечисленные варианты, подойдут обоим двигателям.
Karburaator ДААЗ AVTOVAZ 2107-10 — Код Varuosad
Sihtkohariik Afganistan
Albaania Alžeeria
Ameerika Самоа
Ameerika Ühendriigid
Андорра Ангола
Ангуилла Antarktis
Антигуа JA Барбуда
ARAABIA Ühendemiraadid
Аргентина
Армения
Aruba
Aserbaidžaan
Austraalia
Австрия
Багама
Бахрейн
Бангладеш
Барбадос
Belau
Belgia
Белиз
Бенин
Bermuda
Бутан
Boliivia
Bosnia ja Hertsegoviina
Botswana
Bouvet saar
Brasiilia
Briti India ookeani ala
Brunei 9000und3
Bulgaaria
Burkina объявление
Китай
Колумбия
Cooki saared
Коста-Рика
Джибути
Доминика
Доминикаани Вабариик
Эквадор
Ээсти
уальвас )
Эритрея
Etioopia
Fääri saared
Falklandi saared (Malviini)
Fidži
Filipiinid
Габон
Гамбия
Гана
Гибралтар
Гренада
Gröönimaa
Gruusia
Guadeloupe
Гуам
Гватемала
Гвинея
Гвинея-Бисау
Гайана
Гаити
Heardi saar ja McDonaldi saared
Hispaania
Holland
Holland
Iirimaa
Индия
Indoneesia
Iraak
Iraan
Остров
Израиль
Itaalia
Jaapan
Ямайка
Jeemen
Jordaania
Jõulusaar
Kaimani Saared
Kambodža
Kamerun
Kanada
Kasahstan
Кения
Kesk-Aafrika Vabariik
Кирибати
Komoorid
Kongo
конго (Demokraatlik Vabariik)
Kookossaared (Keelingi saared)
Корея
Kõrgõzstan
Kreeka
Küpros
Kuuba
Kuveit
Lääne-Sahara
Laose Demokraatlik Rahvavabariik
Läti
Leedu
Лесото
Libeeria
Лихтенштейн
Liibanon
Liibüa
Lõuna-Aafrika
Lõuna-Грузия JA Lõuna-Sandw Ичи Сааред
Лыуна-Корея
Люксембург
Макао
Мадагаскар
Македония
Малайзия
Малави
Мальдиивид
Мали
Мальдиивид
Мали
Мальта
Мальта
Мали
Мальта
Мали
Мальта
Майотта
Мехико
Микронезия
Молдова
Монако
Монголия
Монтсеррат
Мосамбиик
Мьянма
0002 НамибияНамибия
Британия
Намибия
США Никарагуа
Нигерия
Нигер
Ниуэ
Норфолки саар
Норра
Оман
Паапуа Уус-Гвинея
Пакистан
Палестина
Панама
Панама ja-Mariaanid
Poola
Portugal
Prantsuse Guajaana
Prantuse Lõunaalad
Prantsuse Polüneesia
Prantsusmaa
Puerto Rico
000 9000 Ratiik 9000 9000 Ratiik 9000 9000 Ratiik 9000 9000 9000 9000 9000 Ratiik 9000 9000 Ratiik 9000 9000 Ratiik 9000 9000 9000 9000 Ratiik РуандаСааломони Сааред
Остров Святой Елены
Сент-Китс и Невис
Сент-Люсия
Сент-Винсент и Гренадиинид
Сен-Пьер и Микелон
Сан-Пьер и Микелон
Сан-Пьер
000 Сан-Марго000 Сан-Марко000 Саксама Саудовская АраабияСейшеллид
Сенегал
Сербия и Черногория
Сьерра-Леоне
Сингапур
Словакия
Словения
Сомаалиа
Судебная область
Сомаалиа
9ümeri 9000 Сурбия
Сурбия Сурбия Сурбия СурбияSvaasimaa
Шпицберген JA Ян Майен
Šveits
Taani
Tadžikistan
Tai
Тайвань
Tansaania
Того
Токелау
Тонги
Тринидад JA Тобаго
Tšehhi Vabariik
Tšiili
Tuneesia
Türgi
Туркменистан
Теркс JA Кайкос
Тувалу
Уганда
Ühendriikide hajasaared
Украина
Унгари
Уругвай
Usbekistan
Uus-Kaledoonia
Uus-Meremaa
Valgevene
Вануату
Venemaa Föderatsioon
Венесуэла
Вьетнам
Wallis ja Futuna
Замбия
Зимбабве
CSIRO PUBLISHING | Австралийский химический журнал
Недостаточная адсорбция / осаждение и удаление ртути на золоте в разбавленной серной кислоте
В. А. Висентебекетт42 (12) с.2107–2118
Использование вращающегося тонкопленочного электрода Au для дифференциального импульсного вольтамперометрического исследования комплексообразования Hg2 +
Чекменева Елена, Диас-Крус Хосе Мануэль, Ариньо Кристина, Эстебан Микель
Журнал электроаналитической химии. 2009 635 (1). стр.58
Электроанализ связывания и адсорбции Hg2 + селеносодержащими аминокислотами с помощью дифференциальной импульсной и элиминационной вольтамперометрии на Au-дисковом электроде
Гильсанц Клаудиа, Гужман Руи, Чекменева Елена, Серрано Нурия, Диас-Крус Хосе Мануэль, Ариньо Кристина, Эстебан Микель
Electrochimica Acta. 2011 56 (17). стр.5988
Фазы недостаточно осажденной Hg на Au (111): исследование методом рентгеновской дифракции на месте
Ли Цзюнь, Абрунья Эктор Д.
Журнал физической химии Б. 1997 101 (15). стр.2907
Комплексообразование Hg2 + с ± -липоевой и дигидролипоевой кислотами: исследование методом дифференциальной импульсной вольтамперометрии на вращающемся Au-дисковом электроде и ESI-MS
Чекменева Елена, Дас-Крус Хосе… Мануэль, Арио Кристина, Эстебан Микель
Электроанализ. 2010 22 (2). стр.177
Новый дифференциальный импульсный вольтамперометрический метод на вращающемся Au-дисковом электроде для исследования связывания Hg2 +
Чекменева Елена, Диас-Крус Хосе Мануэль, Ариньо Кристина, Эстебан Микель
Журнал электроаналитической химии. 2009 629 (1-2). стр.169
Влияние анионов на субпотенциальное осаждение Hg на Au (111) Электрохимическое исследование и исследование дифракции рентгеновских лучей на поверхности
Ли Цзюнь, Эрреро Энрике, Абрунья Эктор Д.
Коллоиды и поверхности A: физико-химические и технические аспекты. 1998 134 (1-2). стр.113
УРЕЖАЙ карбюратор ВАЗ 2107. Как подесити карбюратор ВАЗ 2107 самостально
Svaki vozač, prije or kasnije, počinje razmišljati o tome kako auto radi, a jednostavna vožnja postaje nezanimljiva. Početnici imaju tendenciju da se samostalno uključe у поправак различных компонентов своих автомобилей.ВАЗ-2107 — ovo je savršen prvi automotive. Mnogi su zainteresirani za pitanja podešavanja rasplinjača na tim strojevima. Разгляните карбюратор ВАЗ-2107 и как га подесити.
Какое распределение
На ВАЗ-2107 установили неколико врста тихих уроков. К ДААЗ-2107 производство «Озон» и «Солекс». Prije nego što je model uklonjen iz proizvodnje, osoblje je imalo proizvode s ozonom. Размислите или расплиняйте ВАЗ-2107 ДААЗ.
Element se sastoji od plutajuće komore i plovka.Također, uređaj je opremljen igličastim ventom, filterima, komorom za miješanje, prigušivačem i prigušivačem. Postoji zaklopka za zrak, econost i mlaznice, pumpa za ubrzavanje i diffuzori. Svaki element ima posbnu ulogu u pripremi optimne smjese goriva za pogonsku jedinicu.
Načelo djelovanja
Для большей разумной структуры карбюратора ВАЗ-2107, требуется больше испитати како тадж механизам функционира. Takoer, to znanje će vam pomoći u samopodešavanju ureaja. To su vrlo korisne informacije.Tako gorivo ulazi u komoru s plovkom, gdje se razina goriva Regular pomoću p Slovak. Kada dio iskoči, on pokreće igličasti vent. Потонкий блокира приступ бензину.
Prije ulaska u komoru, gorivo se čisti kroz filtar. Tada se benzin razdijeli između prve i druge komore. Пролази кроз млазнице за гора. Горива smjesa nije samo benzin, već i kisik. Dakle, čist zrak koji je prošao kroz filtar za zrak prolazi kroz mlaznice. Карбураторский уРЕЖАЙ ВАЗ-2107 такой uključuje posbne emulzijske bušotine i cijevi.U njima se benzin miješa s zrakom, što rezultira mješavinom koja se lako može zapaliti.
Zatim, ova emulzija ulazi u econostat, a zatim u uređaj za raspršivanje, obogaćen na putu. Затим mješavina goriva ulazi u diffuzore gdje nastaje konačni proizvod za komoru za izgaranje. Код струяна зрака, smjesa će ići ravno u središte komore za miješanje. Gorivo pomiješano s zrakom ulazi u motor kroz prigušnicu, a vent za gas se kontrolira papučicom gasa. Mlaznice, pomoću kojih motor može raditi u praznom hodu, omogućuju dobivanje smjese goriva samo iz prve komore.Када автомобильный радиоприемник с препятствием, бензин с узма из других пространств. Potpuno se aktivira samo kada se obavlja pretjecanje или kada postoji oštra potreba za podizanjem brzine.
Kako bi motor mogao normalno raditi, rasplinjač mora biti u besprijekornom stanju. Потребно е одржавати чистоту млазница. Također, sve površine moraju biti čiste. Урожай карбюратора ВАЗ-2107 ДААЗ это прилично едино, и непретенциозан, за разлику од увезенных моделей. Savršeno funkcionira čak i na jeftinim domaćim benzinima, koji se ne razlikuju po posbnoj kvaliteti.
Солекс карбуратор
Може себе яко дуго расправлять о томе это то боле — «Солекс» или «Озон». Али ти спорови никуда не вода. Размислите о измении карбюратора «Солекс» за «седам». Урожай карбюратор ВАЗ-21073 «Солекс» это такой прикладной комплекс. Općenito, jedinica se sastoji od tijela i poklopca. U prvoj su dvije komore za miješanje, opremljene difuzorima. Ту ж е я комора с пловком, ту су эмулзийске бушотине и млазнице за гориво и зрак. Урени осигурава помпу за убрзаванье, экономон, економайзер, вийке за подешаванье, пригушни вентил и урень за покрывание карбюратора ВАЗ-2107.
Sada se okrećemo naslovnici. Садржи приключки за горы, као и клинове за монтажу зрачного фильтра. Također ima solenoidni vent i vrat dvije komore za miješanje. Poklopac je opremljen kanalima za dovod zraka u zračne mlaznice. Tu je igličasti vent i još nekoliko predmeta.
Како самостально подесити карбюратор ВАЗ-2107?
Ovo pitanje je vrlo važno za većinu vlasnika automotivebila. Sada je vrlo malostručnjaka za karburatore, a takvi autombili i dalje putuju po našoj zemlji.А како не би губили вриеме у потрази за добрим стучняком, много покушавай сами научити како се поставити. Ако знатный карбюратора ВАЗ-2107, обрабатывается прилагодбе бит će вам razumljiviji. Za konfiguriranje nije potrebno posbno znanje.
Karburatori mogu biti različitih proizvoača i modifikacije — prilagodbe za gotovo sve modele se ne razlikuju. Princip je jedan. Али не изван мьеста у овом процеу чэ бити барем на опцой разницы знати мотора ВАЗ-2107. Карбуратор это много лакше приложить.
Podešavanje plovka
Za početak podešavanja, prvi korak je uklanjanje filtra za zrak. Затим одврните Поклопац УРЕАЯ и погледайте разину горива. Максимальна разина горива бит е у комори у котжой се налази игличи вентил. Затим проверите пловку. Само треба лагано додирнути вентил. Za podešavanje plovka bit će podešavanje plovka bit će podešavanje plovka bit će podešavanje plovka bit će podešavanje plovka bit će potreban posibál предложение. Можете биты од папира. Njegove dimenzije bi trebale biti 6, 5×14 мм. Овай я предлагак поставлен испод пловка. Normalna za ovu veličinu rasplinjača od brtve do plovka treba biti oko 6,5 мм.
Ако ова величина не одговара нормальной величини, подесите жезик пловка. Pomoću povlačenja plovka s poklopca или на другую страну, može se konfigurirati otvor igličastog venta. Предлагак установить на дну пловка мора одговарати величини. Помочу манипуляцию с нагласком на носач на коди е плутач причврщен, подесите željenu veličinu, ako se razlikuje od tvorničke.
Pokretanje uređaja
Početni uređaj karburator VAZ-2107 može se provjeriti pomoću komada žice.Duljina segmenta ne smije biti veća od 20 cm, a presjek je približno 0, 7 — 0, 8 мм. Затим припомните предложак од картона. Njegova debljina treba biti 1 мм, ширина 5 мм.
Zatim je poklopac umotan na mjesto. Почетни уретний има залиху. Treba ga potopiti dok se ne zaustavi, a zatim pomoću predloška izmjeriti udaljenost od zida cilindra do ruba zaklopke zraka. У идеальной ситуации, яйцеклетка величина би требала бити унутар 5-5,5 мм.
Podešavanje otvora za otvaranje zaklopke zraka
Da biste to učinili, pomoću odvijača možete ukloniti zaštitni čep koji je postavljen na vijak za podešavanje.Pomoću njega možete podesiti željeni razmak.
Вентилятор за газ
Zbog toga se rasplinjač u potpunosti uklanja. Затим строго у smjeru kazaljke na satu do graničnika morate okrenuti polugu.
Uz pomoć žice provjeri se razmak, koji bi trebao biti u rasponu od 0, 7 do 0, 8 mm. Ako se veličina ne podudara, može se podesiti savijanjem potiska или ugradnjom u other rupu.
Активатор заклопке зрака
Da biste izvršili ovo podešavanje, rasplinjač se mora pričvrstiti na svoje mjesto, ali ne smijete instalirati filtar za zrak.Затим, одним руком држечи полугу кодя контроля газа, помакните га на стране. Ставка я поставлена на uobičajeni položaj. Ako postoje bilo kakve nedosljednosti, tada morate držati prigušivač jednom rukom, a zatim pomoću ključa odvrnuti vijak koji drži žudnju. Kao rezultat tih akcija, mehanizam će se ispravno povećati. Ostaje samo zategnuti vijak.
Nakon ovog postupka, postupak konfiguracije može se smatrati završenim. Uređaj možete postaviti na svoje mjesto, zategnuti filtar za zrak, spojiti crijeva i žice.Тада можете покренуть мотор. Самоподешаваючи карбюратор ВАЗ-2107.
Widerrufsbelehrung Widerrufsrecht Stand 01.07.2018. Sie haben das Recht, binnen eines Monats ohne Angabe von Gründen diesen Vertrag zu broadrufen. Die Widerrufsfrist beträgt einen Monat ab dem Tag, an dem Sie oder ein von Ihnen benannter Dritter, der nicht der Beförderer ist, die letzte Ware in Besitz genommen haben bzw.шляпа. Um Ihr Widerrufsrecht auszuüben, müssen Sie uns (Русский 4х4 Инх. Татьяна Имран Am Neumarkt 30 22041 Гамбург, Телефон: 040/73448603, Электронная почта-адрес: [email protected]) mittels einer eindeutigen Erklärung (z.B. ein mit der Post versandter Brief oder E-Mail) über Ihren Entschluss, diesen Vertrag zu broadrufen, informieren. Sie können dafür das beigefügte Muster-Widerrufsformular verwenden, das jedoch nicht vorgeschrieben ist. Zur Wahrung der Widerrufsfrist reicht es aus, dass Sie die Mitteilung über die Ausübung des Widerrufsrechts vor Ablauf der Widerrufsfrist absenden.Folgen des Widerrufs Wenn Sie diesen Vertrag widerufen, haben wir Ihnen alle Zahlungen, die wir von Ihnen erhalten haben, einschließlich der Lieferkosten (mit Ausnahme der zusätzlichen Kosten, die sich daraus ergeben, dass Sie eine anderengendereungen, dass Sie eine andereung, dass Sie eine andereung) haben), unverzüglich und spätestens binnen vierzehn Tagen ab dem Tag zurückzuzahlen, an dem die Mitteilung über Ihren Widerruf dieses Vertrags bei uns eingegangen ist. Für diese Rückzahlung verwenden wir dasselbe Zahlungsmittel, das Sie bei der ursprünglichen Transaktion eingesetzt haben, es sei denn, mit Ihnen wurde ausdrücklich etwas anderes vereinbart; in keinem Fall werden Ihnen wegen dieser Rückzahlung Entgelte berechnet.Wir können die Rückzahlung verweigern, bis wir die Waren wieder zurückerhalten haben oder bis Sie den Nachweis erbracht haben, dass Sie die Waren zurückgesandt haben, je nachdem, welches der frühere Zeitpunkt ist. Sie haben die Waren unverzüglich und in jedem Fall spätestens binnen vierzehn Tagen ab dem Tag, an dem Sie uns über den Widerruf dieses Vertrags unterrichten, un zurückzusenden oder zu übergeben. Die Frist ist gewahrt, wenn Sie die Waren vor Ablauf der Frist von vierzehn Tagen absenden.Sie tragen die unmittelbaren Kosten der Rücksendung der Waren. Sie müssen für einen etwaigen Wertverlust der Waren nur aufkommen, wenn dieser Wertverlust auf einen zur Prüfung der Beschaffenheit, Eigenschaften und Funktionsweise der Waren nicht notwendigen Umgang mit ihnen zurüren. Ausschluss- bzw. Erlöschensgründe Das Widerrufsrecht besteht nicht bei Verträgen — zur Lieferung von Waren, die nicht vorgefertigt sind und für deren Herstellung eine Individualle Auswahl oder Bestimmung durch den Verbraucher maßgeblich ist oderuf die des verdeucher maßgeblich ist oderuf die deübröfünte de des Verträgen; — zur Lieferung von Druckmedien, wie Reparaturbücher, Betriebsanleitungen или Explosionsbücher.___________________________________________________________________ Muster-Widerrufsformular (Wenn Sie den Vertrag widerufen wollen, dann füllen Sie bitte dieses Formular aus und senden Sie es zurück.) (Русский 4×4 Inh. Tatjana Imran, Am Neumarkt 30A, 22041 Hamburg, Telefon4-64-Mail: 040 -Адрес: [email protected]): — Hiermit widerufe (n) ich / wir (*) den von mir / uns (*) abgeschlossenen Vertrag über den Kauf der folgenden Waren (*) / die Erbringung der folgenden Dienstleistung (*) — Bestellt am (*) / erhalten am (*) — Имя des / der Verbraucher (s) — Anschrift des / der Verbraucher (s) — Unterschrift des / der Verbraucher (s) (nur bei Mitteilung auf Papier) — Datum (* ) Unzutreffendes streichen. |
Düüsid Daaz 2107 1107010. Karburaator ja selle süsteemid
- Кюсимус: (02.11.09)
- Кюсимус: (11.04.09)
- Кюсимус: (08.11.09)
- Кюсимус: (11.09.09)
- Кюсимус: (11.11.09)
- Кюсимус: (11.11.09)
- Кюсимус: (11.11.09)
- Кюсимус: (13.11.09)
- Кюсимус: (14.11.09)
- Кюсимус: (17.11.09)
- Кюсимус: (21.11.09)
- Кюсимус: (21.11.09)
- Кюсимус: (24.11.09)
- Кюсимус: (25.11.09)
- Кюсимус: (26.11.09)
- Кюсимус: (26.11.09)
- Кюсимус: (27.11.09)
- Кюсимус: (27.11.09)
Мул на 21074 1,6 литрит, миллист карбурааторит пиксин кютусе säästmiseks kasutama 90 км / ч sõites?
Vastus on:Selle auto- ja mootorimudeli jaoks on saadaval karburaatorid 2107-1107010 ja 21053-1107010-20.
Ma sain ettevõtte auto VAZ2106, V-1,5.Bensiini tarbimine on praegu umbes 18 liitrit.Прокладка на карбураатор ДААЗ2107-1107010-20. Kütuseotsik 1-107 / 2-130, (vahetas eelmise juhi poolt), vahetas vanast karburaatorist välja sama 1-112 / 2-140, (pole veel 150 leidnud), õhudüüsid -oba150, gaasipedaali pumba pihurku pole sul. klapp üldiselt, pange vanast kogu klapikomplektist tähis-40 (kontrollitud, et puhutud ühes suunas). Muidu tundub kõik olevat muutusteta ikka pärismaalane.
Ütle mulle, kuidas mõjutab 2. kambri kütusepihusti läbimõõdu erinevus mitte 140, vaid 140 ja sulgventiili puudumist kiirenduspumba pihus?
Vastus on:Kui paigaldada GTZ 140 teise kambrisse 150 asemel, väheneb mootori võimsus ja sellest tulenevalt ka maksimaalne kiirus.Auto dünaamika halveneb.
Klapi puudumine kiirenduspumba pihustis põhjustab u / pumba rikke ja kütusekulu suurenemist koormustingimustes, mis tuleneb kütuse lekkimisest u / pumba pihustist, kütuse lekkimisest u / pumba pihustist, kütuse lekkimisest u / pumba pihustist, kütuse lekkimisest u / pumba pihustist, kütuse lekkimisest u / pumba pihustist, taky laadimaoksüölököy
Ma ei leia müügil olevat karburaatorit 2105. Kas ВАЗ 21011 mootorile (1300 см3) на võimalik paigaldada karburaator 21053? Kas düüse on vaja vahetada, kui jah, siis milliseid?
Vastus on:Mootori 21011 (1300 см3) rahuldavaks tööks on düüse vahetamata võimalik paigaldada 21051 asemel karburaator 21053.
Ostsin Hiljuti Teie tootele lukustuse VAZ2109 (UUS Mudel (2110) KOOS sisseehitatud releega, ühendas pistiku, авто й vastanud. Ütle Mulle, Kuidas ма Saan Luku pistikut muuta (juhtmeid ümber paigutada) NII, и др kõik toimiks (см 37.355.156.86)?
Vastus по:Переконна ВАЗ-2109 autodele toodab DAAZ OAO süüteluku 2109-3704010-30;
Переконна ВАЗ-2110 autodele toodab DAAZ OAO süüteluku 2110-3704010-30.
Need süütelülitid ei ole vahetatavad, seega ei ole süütelüliti 2110 muutmist auto 2109 elektriskeemiga võimalik.
Kuidas muutub kütusekulu, kui OZONE asendatakse Solex 21053-ga UZAM 331.10 (1,5 л). Я измельченный düüsid tuleb OZONE-ga võrreldes väiksema kütusekulu saavutamiseks välja vahetada, samal ajal pole vähemalt halvem mootori gaasihoovastik.
Vastus on:Karburaatori 21053 paigaldamisel UZAM 331.10 mootorile (1,5 л) выите проовида 1. kaamera «100» GTZ asendada numbriga «95», см. Ei põhjusta auto sõiduomaduste halvenemist.
Karburaatori 2105-1107010-20 reguleerimisel leidsin, et 1.kambri drosselklapi kruvi oli täielikult lahti keeratud. Kuidas seda kohandada?
Vastus on:Pingutage kruvi, kuni see puudutab hooba, ja keerake veel 1/4 pööret.
Мул на карбюрааторе 21053 —- 20, мотор 1600 КПП5 ул. Г. П. 4.1. Миллисейд джоад на парем панна? Meie remondikomplekte müüakse ainult GTZh2 (102,5) 2k (115) GVZh2 (150) 2k (135) ja miks soldized erinevad väärtused. Näiteks: 1 (100 150 и 115 135 колокольчиков) 2 (107,5 140 и 110 165).Milline neist sobib mulle paremini?
Vastus on:Vastavalt kehtivale dokumentatsioonile peaksid muudatused olema järgmised: 1. kambris 107,5 / 140. 2. kambris 110/165.
Kui teil on võimalust, saatke DAAZ 2107 karburaatori koguskruvi rõngaspihusti joonis.
Vastus on:Vabandame, kuid karburaatori osade joonised on ettevõtte omand ja neid ei tohi eraisikutele üle anda.
Kas teie daaz 21083 karburaatorid -… lähevad jaemüügivõrku eraldi pakendites või mitte?
Vastus on:Jaotusvõrku saadetud karburaatorid pakitakse eraldi kilekottidesse ja eraldi pappkarpidesse.
1. Ütle mulle, palun, kas sekundaarkambri pneumaatilist drosselmootorit on võimalik muuta karburaatori 2107-1107010-00 mehaaniliseks ja kuidas seda teha?
2. Sama karburaator redid natuke, st eemaldas EPHX süsteemi, asendas ökonomaiseri väikesega, seadis El. соленоидвентиил.Masin hakkas pedaali vajutamisel «pikalt mõtlema», kas on võimalik dünaamikat kuidagi parandada?
Vastus on:EPPC süsteemi väljajätmine ei mõjuta auto sõiduomadusi, см. Mõjutab heitgaaside toksilisust ainult niinimetatud sõidutsükli täitmisel, kui katsetatakse autot labouris.
Välja arvatud 2. kambri pneumaatiline ajam, on vaja rikastada 2. kambri GDS-i või 2. kambri üleminekusüsteemi, s.o. kütusepihustite paigaldamine ваставальт суурте кулудега. Näiteks paigaldage «60» otsiku asemel «75» otsik teise kaamera üleminekusüsteemi.Lisaks tuleb teise kaamera veoteljele paigaldada vastav gaasipedaali vedamishoob. Karburaatori vahetamine suurendab kütusekulu!
Teisel päeval ostsime teie auto DAAZ 4178-1107005-40 autole Volga-3110, kuna K-151 oli juba piinatud. Kauplus ütles, et seda karburaatorit ei pea reguleerima, nii et ma tegin, kuid pärast paigaldamist olukord ei muutunud ….. Aidake, saatke link või fail selle karburaatori kohandamiseks ja parandamiseks (üksikasjades).
Vastus on:Karburaator 4178-1107010-40 müüakse komplekti 4178-1107005-40 osana koos lisatud «Kasutusjuhendiga».Vaadake teavet karburaatori kohta meie veebisaidil vastavas jaotises.
Каш на олемас аметлик карбураатор 2107 (спорт)? Ja kas spordi puhul on sarivõimsusel suurt vahet?
Vastus on:2107 karburaatori (sport) kohta pole dokumentatsiooni.
Мул на ВАЗ 2107, мотор 1600, карбураатор 21083. Микс на мул суур kütusekulu ja mida saaksin teha tarbimise vähendamiseks?
Vastus on:21083 karburaatori paigaldamine klassikalisele mootorile põhjustab paratamatult suurenenud kütusekulu.»Классикализе» Vh = 1,6 л mootori puhul on esimese karburaatori kambri 21083 hajuti väike.
Paigaldage karburaator 2107-1107010 või 21053-1107010-20.
Rääkige meile mudelist ВАЗ 21213 (NIVA) gaasipumba paigaldamise protseduur ja reeglid. Авто сейсаб. Pumpasite gaasipumba käsitsi pumpamist 5-6 lööki ja minge edasi järgmise pumpamiseni. Вы не видите olla võiks?
Vastus on:Kontrollige mootorist kütusepumba mehaanilise ajami töökindlust (tõukurpuksiir ja selle käik) Wastavalt auto kasutusjuhendile.
Олен ГАЗ-2410 авто моторига ЗМЗ-402.10. Soovin teada:
1. Milline на ГАЗ 4178-1107010-40 ZMZ-402 … 2500 карбюрааторов tarbimine
2. Millised andmed saadi katse ajal tavamootoriga Ne, Me, Nmax, Mmax, ne, nmax või annavad lingi kogu katsepro Kui palju см. Maksab
4. Kas см. Sobib (karburaator) sundmootoriga ZMZ-402.10 ruumalaga 2,88 s Rõhk silindris 11,4 + kerged kolvid, väntvõll ja hooratas. Самути на silindripea jahvatatud.Tihendussuhet ei mõõdeta
5. Kas см. На juba müügil
6. Kas on võimalik kogu karburaatori kolmemõõtmelist mudelit (või jooniseid) isiklikuks kasutamiseks saada või osta?
1. Karburaator 4178-1107010-40 на kaubanduslikult saadaval ja seda müüakse komplekti 4178-1107005-40 osana, mis sisaldab lisaks karburaatorile ka kahte sulgu, tagasivoolu vedakraga süur vo.
2. Свидетельство и сертификация käigus saadi K-151e karburaatori etalonmudeliga sarnased tulemused, st kinnitati mootori ja auto passiandmeid.
3. Saate mootoril saadud параметрите väärtusi küsida ОАО ЗМЗ-ул.
4. Sundmootori jaoks ei piisa karburaatori mõõtmest 4178-40.
5. Karburaatori projekteerimisdokumentatsioon ei ole müügil.
Карбураатор 21041-1107010, мотор 331,10 (1,5 л), БСЗ. Tõrge käivitamisel ja muudes režiimides näib, kuni teine aamera avatakse (umbes enam kui 50% pedaali käigust), seejärel kaob. Kui soojendatud mootor lülitatakse mõneks minutiks välja ja jätkatakse seejärel sõitmist, siis ei pruugi rike olla või см. Võib olla ebaoluline.Liikvel olles seda töödeldakse õhu siibri katmisega («имемине»), см. Tähendab, et segu на «халб». Karburaator on reguleeritud (tavalised joad), UOZ on seadistatud, vaakumregulaator töötab.
1. Tavalise süütesüsteemi asendamine kontaktivabaga ei andnud tulemusi.
2. ТЖ ХХ (35-45) и CN-прициде (35 / 40-45 / 45) валикулин валик — муудаб рикке олемууст вайд писут.
3. 1. kaamera TDS GDS asendamine «julgemaga» — полюс tõrkeid, puudub «ujuv» efekt, ehkki см. Võib praegu lihtsalt nähtamatu olla, kuid ma arvan и др.Seetõttu vajame spetsialistide, mitte onu Vasja abi. Palun öelge, миллисель viisil saate ikkagi «каэвата», sest minu võimalused на джуба отса саануд. Jah, ja «ujuva» rikke efekt lisab ainult küsimusi. Oleksin väga tänulik konsultatsiooni üle, kuidas seda probleemi lahendada.
1. Kontrollige x / insuldi õiget reguleerimist:
— kiirusel x / go ei tohiks vaakumkorrektori torus olla vaakumit;
— juhtme eemaldamisel solenoidklapist peaks mootor seisma sujuvalt, kohe, ilma tõmblemiseta ja kiiruse hüppeta.
2. Kõrvaldage võimalikud õhulekked karburaatori GDS kanalites või karburaatori all.
3. Suurenenud mehaaniliste kadudega mootor nõuab rikkalikumat segu.
On selline haigus — niiske ilmaga, kui mootor soojeneb vaakumil (21074süsi), töötab mootor ühtlaselt 2-3 minutit, siis hakkab см. Kolmekordistuma, kahekordistuma. Külmadel ja suvel see nii pole, ainult niiske ilmaga sügisel ja kevadel. Elektrik on normaalne, kuna ta asendas kontaktisüüde elektroonilisega (kõik on uus).Milleks mul sellist hägusust pole, kurdavad paljud selle üle, isegi mõned võõraste autode omanikud. Вы не видите olla võiks? Миллин хейгус?
Vastus on:1. Kontrollige, kas nõelaventiilil pole lekkeid.
2. Контроллиге, кас х / такти регулеримин на хиге (eelistatult CO gaasi analüsaatori abil = 1 … 1,5%). Vaakumkorrektoritorus x / x töötades ei tohiks vaakumit olla.
3. Kontrollige õhu- ja drosselklapi aluseid, avamisseadmembraani tihedust ja õhuklapi kinnikiilumise puudumist.
Ta seisis ajutiselt (nüüd sorteerimas edasiseks toimimiseks) ВАЗ-21074-л 1,6-моторига карбураатор 21083-1107010. Проблемид на järgmised: — liikvel olles, kui 2. siib pole veel avanenud, hakkab mootor vorstima. Седа сааб täheldada ка kohapeal seistes, pisut tuikates. Ма вахетасин кыйк мембраанид, пихустид аннавад акналуукиделе исеги трикке, нагу оодатуд, ülejäänud на номинальной. Kompressori puhumine ei aidanud. — см. käivitub halvasti külma korral, eriti talvel на см. ohtlik.Клиренс номиналом 2,5мм. Kõike reguleerib spetsialist, keda nõustasid mitu linna teenindusjaama, kuid miski ei aidanud.
Vastus on:1. Klassikalise auto mootorile karburaatori 21083 paigaldamisel suureneb kütusekulu väiksema 1. kambri hajuti asemel «21» asemel «21».
Kui x / löögi korral на vaakumkorrektori torus vaakum, suureneb kütusekulu.
Kontrollige jaotuslüliti omadusi ja mootori tehnilist seisukorda.
Karburaatori «Osoon» mudel DAAZ 2107 — emulsioonitüüp, kahekambriline, langeva vooluga.
Sellel на УКС tasakaalustatud ujukkamber, Kaks peamist mõõtesüsteemi, rikastusseade (ökonostaat) Teisės kambris, autonoomne tühikäigul töötav süsteem tühikäigul töötava ökonomaisendiga (EPHX), Esimese JA Teise kambri üleminekusüsteemid, membraankiirendi насос pihustiga esimeses kambris, poolimisseade karterigaaside õhutamiseks drosseliruumi, Teise kambri drosselklapi pneumaatiline аджам. Esimese kambri õhu siibrit juhitakse käsitsi, kaabli ajamiga. Pärast mootori käivitamist avaneb siiber sisselasketoru vaakumi mõjul automaatseltmbraanitüüpi käivitusseadmega.Karburaator на varustatud alarõhu otsikuga süüte ajastuse vaakumregulaatori juhtimiseks.
Kütus siseneb karburaatorisse läbi kurna ja nõelventiili. Клапп на ujukiga mehaaniliselt ühendatud ja hoiab ujukikambris etteantud kütuse taset.
Ujukikambrist siseneb kütus peamiste (esimese ja teise kambri) kütusepihustite kaudu emulsioonikaevudesse ja emulsioonitorudesse, kus см. Segatakse peamiste õhupihustite kaudu sisava õhug. Kütuse-õhu emulsioon siseneb diffuusori kaudu karburaatori difuusoritesse.
Tühikäigu süsteem ja sunnitud tühikäigu ökonomaiser on ühendatud üheks ühiseks süsteemiks.
Tühikäigu süsteem võtab kütuse esimese kambri emulsioonikaevust. Kütus läbib tühikäigu düüsi ja seguneb õhuga, mis voolab läbi tühikäigu õhudüüsi ja esimese kambri üleminekusüsteemi avade. Kahes kanalis moodustatud emulsioon (ühel on kalibreeritud auk — otsik ja teisel — reguleerimiskruvi — kvaliteedikruvi) juhitakse ökonomaiseri nõelaga blokeeritud auku, kus см. Segatakse täiendrelisio kuhuhugsésée täiendrelisio, sigatakse täiendreliós õjugeta.Segu kogust muudab regulaatori kruvi, mis toimib ökonomaiseri nõelale, ja segu koostist reguleerib kvaliteedikruvi.
Kui gaasiventiilid on osaliselt avatud (enne peamise doserimise süsteemi sisselülitamist), siseneb õhk-kütuse segu kambritesse viaali kaudu — igas kambris kaks.
Ökonostaat tagab kütuse voo otse ujukikambrist ökonostaadi pihusti juurde, mis asub teise kambri hajuti. Ökonostaat kaasatakse operatsiooni maksimaalse võimsusega, rikastades töösegu veelgi.
Kiirenduspump — diafragma tüüpi, mehaanilise ajamiga esimese kambri gaasipedaali teljest. Kui klapp järsult avatakse, süstitakse osa kütust pihusti kaudu esimesse karburaatori kambrisse, rikastades segu. Насос на варустатуд куулвентиилидега. Üks ventiil — tagasilöögiklapp — асуб каналил, мис ühendab ujukikambri kiirenduspumba õõnsusega. См. Avaneb, kui pumba õõnsus на täidetud kütusega, ja sulgub, kui kütus pumbataksembraaniga. Veel üks klapp asub pihustuspüstolis.См. Avaneb sissepritsetud kütuse rõhu all ja sulgeb kuuli raskuse mõjul kohe, kui kütusevarustus on katkenud. Sissepritse ajal liigne kütus voolab läbi äravoolukanali koos otsikuga tagasi ujukikambrisse. Pumba jõudlus sõltub nukkprofiilist, möödavooludüüsi ava läbimõõdust, profiilist ja reguleerimisnõela pikkusest möödavooludüüsi kanalis. Gaasipedaali töö ajal ei reguleerita.
Карбураатор на инструменте keeruline ja täpne. Selle ülesanne on tagada õhu ja kütuse teatud osades segamine, mootori rahuldava töö tagamine kõigis režiimides (külma mootori käivitamine, tühikäigul töötamine, kiirendus, auto järsk kiirendus jne).Prototüüpide ja prototüüpide väljatöötamine, tootmine ja täiustamine на pikk ja töömahukas protsess.
Karburaatori täiustamise kestus on seletatav asjaoluga, et kõigist võimalikest võimalustest peate valima ühe optimaalse, mis tagaks autole hea dünaamika, ökonoomsuse ja madala toksilisuse. Tuleb lisada, и нужно näitajad на üksteisega keerulises seoses.
Karburaatori tootmine nõuab täpsust ja suure jõudlusega seadmeid. Mõned osad на valmistatud ülitäpsetel seadmetel. Mõni osa läbib 100% töökontrolli.Valmistatud karburaatorid läbivad viimase katse tehnoloogiliste automaatsete mittemootoriliste vaakumiseadmetega.
Üldiselt on karburaatorite prototüüpide ja prototüüpide lahtivõtmine ja tootmine, nende peenhäälestamine ja katsetamine ning seejärel tootmiseks ja masstootmiseks ettevalministamine väga keeruline jäa vasutga. Seda tööd teevad kõrge kvalifikatsiooniga spetsialistid, kes on oma töösse armunud ja uhked, et nende eriala on ainulaadne. SRÜ-s pole selliseid spetsialiste üle viiekümne.Selles küsimuses ei tohiks viga olla. Pärast masstootmise algust võib veal olla kaugeleulatuvaid tagajärgi. Selliseks veaks oli K126-1107010 karburaator koos Moskvich-408 automotorile mõeldud drosseli paralleelse avanemisega (muide, esimene kahekambriline karburaator reisijamootori jaoks). Selle vea tagajärgi tuntakse endiselt mootoril Москвич-412: сегу jaotub silindrite vahel väga halvasti, kuna esimene kamber asub mootorile lähemal.
Pöördudes karburaatori kaalumise poole, alustame osast, mida Wastavalt populaarsele arvamusele saab valmistada iseseisvalt (käsitööndusliku meetodi abil) — otsikuga.
Джун. 2. Карбурааторитовый кютуседжоад из пигмента: а — карбурааторид 2101, 2103, 2105 и 2107; б — карбураатор 2108.
Джун. 2a näitab karburaatorite 2101, 2103, 2105 ja 2107 peamise kütusejoa voolavat osa.
Джун. 2b näitab karburaatori 2108 peamise kütusejoa voolavat osa. Pange tähele, kui täiuslik смотри дальше! Milline augu pinna täpsus ja puhtus! Kui täpsed on selle läbimõõt ja pikkus! Ja mis on sisse- ja väljapääs raadiusega ümardatud! Nüüd Wastake, palun, kas on võimalik külvikuga imet «valida» või asendada см. «Tee ise» -ga?!
Niisiis, selgub, et selline puhtus, täpsus ja kalibreerimisava pikkus on vajalikud düüsi antud vooluomaduste jaoks, mis tagab soovitud karburaatori karakteristiku.
Veel paar sõna reaktiivlennukite kohta. Oletame (ja sageli juhtub см. Vaheseinaga), esimese ja teise kambri peamised kütusejoad on kohati segatud. Esimeses kambris asuvas karburaatoris 2106 on peamise kütusejoa läbimõõt 1,3 мм ja teises kambris 1,4 мм; ristlõikepindalade erinevus на 16%. Karburaatori 2105 peamiste kütusepihustite läbimõõduga 1,07 и 1,62 мм ristlõikepinnad on korrelatsioonis 1: 2,31, s.o. эриневус на 231%! Tasub neid segi ajada ja saame karburaatori täieliku rikke tööl.
Siinkohal tasub loetleda kõik peamized Dimitrovogradi autoagregaatide tehase (DAAZ) toodetud karburaatori kütusejoad, mida kasutatakse Zhiguli autodel (v.a 2108) ja Moskvitšil: 107; 109; 112; 120; 125; 128; 130; 135; 140; 150; 157; 162. Edaspidi tähistatakse iga düüsi läbimõõtu millimeetrites, korrutatuna 100-ga. Pange tähele, et düüside 107 и 109, samuti düüside 128 ja 130 vahel on erinevus vaid 0,02 мм. Нужен полюс техтуд асята. Нужен «саджад» мõджутавад суурести дüüсайд йыудлуст.
Aga kuidas on jõude töötavate kütusepihustitega? Selliseid düüse toodetakse nüüd kolme tüüpi: 45, 50, 60 (suurused 0,45; 0,50; 0,60 мм).Nende sektsioonide pindalade suhe 1: 1,23: 1,7.
Табелис. 2 näitab kõigi DAAZ poolt ВАЗ mootorite jaoks toodetud karburaatorite Paraetreid.
Таблица 2. ДААЗ тоже детал карбурааторите параметр.
Karburaatori tähis | ВАЗ mootor | I segukambri pihusti | Segisti pihustuskamber II | ||
---|---|---|---|---|---|
Ниметус | Мэргистамин | Ниметус | Мэргистамин | ||
2101-1107010 | |||||
2101-1107010-02 | 2101; 21011 | 2101-1107410 | 4,5 | 2101-1107410 | 4,5 |
2101-1107010-03 | 2101; 21011 | 2101-1107410-10 | 4,0 | 2101-1107410 | 4,5 |
2101-1107010-30 | 2101; 21011 | 2101-1107410-10 | 4,0 | 2101-1107410-10 | 4,0 |
2103-1107010 | 2103; 2106 | 2101-1107410 | 4,5 | 2101-1107410 | 4,5 |
2103-1107010-01; 2106-1107010 | 2103; 2106 | 2101-1107410-10 | 4,0 | 2101-1107410-10 | 4,0 |
2105-1107010-10 | 2101; 21011 | 2105-1107410 | 3,5 * | 2101-1107410 | 4,5 |
2105-1107010; 2105-1107010-20 | 2101; 21011; 2105 | 2105-1107410 | 3,5 * | 2101-1107410 | 4,5 |
2107-1107010; 2107-1107010-20 | 2103; 2106 | 2105-1107410 | 3,5 * | 2107-1107410 | 4,5 * |
2107-1107010-10 | 2103; 2106 | 2105-1107410 | 3,5 * | 2107-1107410 | 4,5 * |
2108-1107010 | 2108 | 2108-1107410 | 2108-1107410 | — |
* Pihustuspüstol tihvtiga.
Selle tabeli õigeks kasutamiseks peate teadma pihustite erinevust 4,5; 4.0 и 3.5 (joonis 3). Lisaks disainierinevustele on igal pihustil erinev pesa pindala mm 2. Нужен alad on samaväärsed ringi läbimõõduga ваставальт 4,5; 4,0 и 3,5 мм. Saate kontrollida ringi pindala valemit.
Kui uurite tabelit hoolikalt, ilmneb üks muster. Kõigi VAZ-mootorite puhul, mis on tehtud esimeses kambris olevate karburaatorite 2101, 2103 ja 2106 kõigil modifikatsioonidel, kasutatakse ainult kahte segupihusti ja pihusti kombinatsiooni, s.о. Куй segupihusti 4.5 по Paigaldatud esimesse kambrisse, SIIS kasutatakse peamist kütusepihustit 135 JA peamist õhujoa 170. Я. Куй esimeses kambris oleva Pihusti Segu на 4,0, SIIS kasutatakse peamist kütusepihustit 130 JA õhudüüsi 150.Oluline на teada, и др KES kasutab remondikomplekte.
Джун. 3. Сегу пихустите кавандид: а — пихусти 4,5; б — пихусти 4.0; сиссе — 3,5 пихустит.
Юга мэргистамин
Karburaatori tähis | Kütuse põhisüsteem | Õhusõiduki põhisüsteem | Kütus tühikäigul | Õhk tühikäigul | iJo.насос | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ма нукк. | II киви | Ма нукк. | II киви | Ма нукк. | II киви | Ма нукк. | II киви | топл. | номеров | |
2101-1107010 | 135 | 135 | 170 | 190 | 45 | 60 | 180 | 70 | 40 | 40 |
2101-1107010-02 | 130 | 130 | 150 | 190 | 50 | 45 | 170 | 170 | 40 | 40 |
2101-1107010-03; 2101-1107010-30 | 130 | 130 | 150 | 200 | 45 | 60 | 170 | 70 | 40 | 40 |
2103-1107010 | 135 | 140 | 170 | 190 | 50 | 80 | 170 | 70 | 50 | 40 |
2103-1107010-01; 2106-1107010 | 130 | 140 | 150 | 150 | 45 | 60 | 170 | 70 | 40 | 40 |
2105-1107010-10 | 109 | 162 | 170 | 170 | 50 | 60 | 170 | 70 | 40 | 40 |
2105-1107010; 2105-1107010; 2105-1107010-20 | 107 | 162 | 170 | 170 | 50 | 60 | 170 | 70 | 40 | 40 |
2107-1107010; 2107-1107010-20 | 112 | 150 | 150 | 150 | 50 | 60 | 170 | 70 | 40 | 40 |
2107-1107010-10 | 125 | 150 | 190 | 150 | 50 | 60 | 170 | 70 | 40 | 40 |
2108-1107010 | 97,5 | 97,5 | 165 | 125 | 42 ± 3 | 50 | 170 | 120 | 35/40 | — |
Юга мэргистамин
Karburaatori tähis | Ökonostaadi JUGA | Pneumaatiline аджам | Jet summutav päästik | Ajari Дроссель käivitamisel (Suurus А), мм | Õhuklapi avamine käivitusseadmega (Suurus В), мм | kütuse TASE ujukikambris, мм | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2101-1107010 | 150 | 90 | 170 | — | — | 70 | 0,75-0,85 | 7 ± 0,25 | 7 ± 0,25 |
2101-1107010-02 | 150 | 90 | 170 | — | — | 70 | 0,75-0,85 | 7 ± 0,25 | 7 ± 0,25 |
2101-1107010-03; 2101-1107010-30 | 150 | 120 | 150 | — | — | 70 | 0,75-0,85 | 7 ± 0,25 | 6,5 ± 0,25 |
2103-1107010 | 180 | 120 | 160 | — | — | 70 | 0,8-0,9 | 7 ± 0,25 | 7 ± 0,25 |
2103-1107010-01; 2106-1107010 | — | — | — | — | — | 70 | 0,8-0,9 | 7 ± 0,25 | 6,5 ± 0,25 |
2105-1107010-10 | 150 | 120 | 150 | 120 | 100 | 70 | 0,7-0,8 | 5 ± 0,5 | 6,5 ± 0,25 |
2105-1107010; 2105-1107010-20 | 150 | 120 | 150 | 120 | 100 | 70 | 0,5-0,8 | 5 ± 0,5 | 6,5 ± 0,25 |
2107-1107010; 2107-1107010-20 | 150 | 120 | 150 | 150 | 120 | 70 | 0,9-1,0 | 5,5 ± 0,25 | 6,5 ± 0,25 |
2107-1107010-10 | 150 | 120 | 150 | 150 | 120 | 70 | 0,9-1,0 | 5,5 ± 0,25 | 6,5 ± 0,25 |
2108-1107010 | 60 | — | — | — | — | — | 0,85 | 3 ± 0,2 (алюминий) | 25,5 ± 1,0 (ülejäänud) |
Võtke sõna, heade tulemuste säästlikkuse, dünaamika ja toksilisuse osas saab tulemusi ainult siis, kui karburaator Wastab täpselt tabelile.Поле важа экспериментеерида, изюминка омаэга!
Paar sõna erinevate mootorite karburaatorite vahetatavuse kohta.
Kõigi modifikatsioonide karburaatorid 2101 (lõpetatud) ja karburaatorid 2105-1107010-10 on ette nähtud ainult mootoritele 2101 ja 21011, millele on paigaldatud esimese vabastamise süütejaoturid (ilma vabastamise süütejaoturita).
Karburaator 2105-1107010-20 на paigaldatud viimase vabastamise mootoritele 2101 ja 21011 (süütejaoturid on varustatud vaakumkorrektoriga).
Karburaatorit 2105-1107010 kasutatakse mootoritel 2101, 21011 ja 2105, см. На paigaldatud ainult VAZ-2105 sõidukitele.
Karburaatorid 2103 и 2106 (lõpetatud) на ette nähtud ainult mootoritele 2103 ja 2106, millele on paigaldatud esimese vabastamise süütejaoturid (ilma vaakumkorrektorita).
Karburaator 2107-1107010-20 на paigaldatud viimase väljalaskega 2103 ja 2106 mootoritele (süütejaoturid on varustatud vaakumkorrektoriga).
Karburaatorit 2107-1107010 kasutatakse mootorites 2103 ja 2106, mis on paigaldatud ainult sõidukitele VAZ-2105 ja VAZ-2107.
Karburaator 2107-1107010-10 paigaldatakse mootoritele 2103 ja 2106 esimese vabastuse süütejaoturiga (ilma vaakumkorrektorita).
Mootoritega 2101, 21011 и 2105 töötavaid karburaatoreid ei tohiks kasutada mootoritel 2103 ja 2106 и ваступиди.
Nüüd on aeg liikuda edasi karburaatori seadme juurde. Miskipärast tundub mulle, et täielik karburatsiooniskeem viib teid, kallid lugejad, hämmastusele ja jahutab jahti sellest täielikult aru saama. Seetõttu otsustasin jagada skeemi süsteemideks.Igastruktuurskeemi kujul olevat süsteemi kirjeldatakse üksikasjalikult selle ülesehituse, reguleerimise ja parandamise osas. Ма арван и посмотри митод на йигем, сест мис тахес рикке коррал теате, мида пиф лахти вытма я мида üksi jätta. Автор на kindlalt tarbetu demonteerimise васту.
Karburaator koosneb järgmistest süsteemidest:
mehhanism püsiva kütuse taseme hoidmiseks;
süsteemid mootori käivitamiseks ja soojendamiseks;
teise kambri tühikäigu ja üleminekusüsteem;
насос кииренди;
peamine annustamissüsteem;
ökonostaadisüsteemid.
Sellises järjestuses on vaja arvestada karburaatori seadmega, kuna см. Вастаб энам-вахем süsteemide tööjärjestusele.
Kokkuvõtteks tuleks lisada, et kõiki süsteeme varustatakse kütusega peamiste kütusepihustite kaudu (s.o järjestikku), välja arvatud gaasipedaal ja ökopostat. Teise kambri üleminekusüsteem võtab kütust nii läbi peamise kütusejoa kui ka otse ujukikambrist (st paralleelselt), sõltuvalt karburaatori modifikatsioonist.
Ууэндатуд: 08.25.2019
103583
Kui märkate tõrget, valige teksti fragment ja vajutage Ctrl + Enter
ВАЗ 2107 (ВАЗ-2107) и сен мунноксет
КОЖЕЛАУТА 2107 katkaisimet JA varusteet: virtalukko, valokytkin, takasumuvalokytkin, takalasinlmmittimenkytkin / merkkivalo, ajovalojen Песин / pyyhin, takalasinpyyhinpesurin kytkin (комби), lmmityslaitteen puhaltimen kytkin, mittarivalonsdin, ajovalojen korkeussdin, tupakansytytin, nelivalovilkun kytkin / merkkivalo, hansikaslokero, tavarahylly, kaiuttimenpaikat ( 2 kpl), lmmityslaitteen stimet (3 kpl), lmmityslaitteen sdettvt suulakkeet (4 kpl), ohjausakselin kytkimet (3 kpl), radion paikka, kello, tuhkakuppi. mittaristo ja merkkivalot: nopeus-, kierrosluku-, matka-, osamatka-, ljynpaine-, lataus-, jhdytysnesteen lmp- ja polttoainemittari. merkkivalot: seisonta / lhivalot, kaukovalot, suuntavalo, takasumuvalot, varoitusvalot: ljypaine, lataus, seisontajarru / jarrupalojen kuluneisuus *, jarrunestemr, polttoaineen loppuminen. OHJAUSAKSELIN KYTKIMET Васен etummainen: suuntavalokytkin, ylspin vilkku oikealle JA alaspin vilkku vasemmalle Васен takimmainen: ajovalokytkin (toimii kojelaudan valokytkimen ollessa kytkettyn), ensimminen asento lhivalot kytketty, Toinen asento (alaspin) kaukovalot kytketty, vetmll kaukovalovilkku oikean puoleinen: etulasin pyyhinpesurin kytkin, ensimminen asento pyyhkimet ei kytketty, toinen asento (alaspin) jaksotettu pyyhint, kolmas asento (alin) jatkuva pyypeshint 907, vetmll. vaihtoehtoinen ajovalokytkin osassa autoista, joissa kojelaudan ajovalokytkimess напрасно kaksi asentoa * varusteista riippuen
KUVIA SUOMALAISISTA LADA MALLEISTA 2107 кувиа 1300 S kuvia 1700i кувия 1600 SL кувия
* ei katalysaattori malleissa ** Axtec kaasuttimella *** 1700i mallissa |
Хранилак Обители | Članci 2021
TRŽIŠTE
НА КУТИ
хранилац обители
Predmet našeg sljedećeg razgovora s asovima za trgovanje je rasplinjač. Pregled tržišta ureaja koji osiguravaju zdravu prehranu motora… i prodavača.
Максим Сачков. Слика Эдварда Конопа
Gdje rade rasplinjači?
Za domaće putničke car proizvode autoelektrično postrojenje Dimitrovgrad (DAAZ) i Pekar JSC (Petersburški karburatori, nekadašnja tvornica rasplinjača i venta LenKarZ, S.-PKarZ).
ućkasti karburatori iz Sankt Peterburga označeni su slovom i troznamenkastim indexom (natpis je izrađen izraen izravno na kućištu). Слово након серию означала модификацию. Дакле, модель К-151 установлена на Волги на старом 402. Мотором, К-151Д на 150 яком 406., К-151В дизайн на УАЗ.
Све ДААЗ-ове создания будущего футрола. Na njega se primjenjuje skraćenica postrojenja i broj rezervnog dijela. Прве знаменке это это подудараю с знаком модели автомобиля (мотора).Na primjer, na VAZ 2108 3 instaliran je DAAZ-21083-1107010. Usput, код 1107010 управление означава резервни ди коди се зове «расплиняч», а бройви коди су му додиелени понавляю се у каталошьим броэвима свих урени. Оставить это их само за стол.
Zašto se Samar rasplinjači zovu Solexes?
Правно — попуть «Солекса». Опченито, сви «Димитровградчани» можно себе подиелити у двие великой группы. У првом — «озон», поболйшана верзия легендарных карбюратора типа Вебера, кодих се памти прва «Лада».Након это су наседили дизайн родителя, купили су пневматски погон другого лептирастог вентиляции и экономизатор присильног празного хода (EPHH). Я в правильном назыву «озон» додан и више врии.
Средином 80-й, DAAZ je savladao potpuno nove uređaje za novoroenu vazovsku «osmicu». Ради единообразия, называю их „Solexes“, nakon francuske tvrtke koja je oživjela za ovaj dizajn.
За кога ради ДААЗ?
Pogledajte tablicu. За мотором «Жигули» с объемом 1, 2 и 1, 3 литра, Димитровград производящие распределительные серии ДААЗ-2105, а за 1, 5-и 1, 6-литерское — ДААЗ-2107 (за вышие детали погледайте ЗР, 1998, бр. .7). Unutar serije uređaji se razlikuju u kalibracijskim podacima (presjek mlaznica, podešavanja za različite veličine motora) i, naravno, oznakama (после двое знаменке). Кад идете на тржиште, одредите какав вам «Озон» требуется да не бисте касние морали «стати на свое место». Найлакши начин е погледати ознаке старог урени и затражити исто. Oni koji na kraju imaju broj 20 («dvadesete») nemaju mikroelektronski prekidač (сенсор положая лепира за газ), ali «desetke» немаю улучшенную за вакуумски регулятор разделячива пальвоеня, a mlaznica прорыв.
Nakon «osme» serije rasplinjača (modifikacije DAAZ-21081, 2108, 21083) появилось на своих Solexes за Жигулей: DAAZ-21051 и DAAZ-21053. Automobili opremljeni takvim rasplinjačima uglavnom su se izvozili (kasnije su se, uglavnom, vratili). Mnogo pitanja и sporova nastaje oko debele cijevi koja izlazi iz gornjeg poklopca takvog rasplinjača. Ovo je okov za odvajanje isparenja goriva iz komore plovka. Ako automotivebil nije opremljen sustavom povrata plinske pare (što se najčešće događa), dovoljno je da ga jednostavno utopite.
За 1, 7-литровый ВАЗ и 1, 8-литровый Уфа моторные производства с нови Solexes: 21073 и 21041. Ок с мотором объемом 650 см3, изготовленный из да буде 1111., и еще один 11113. модификацию «осамдесет трече» — ДААЗ-21083-31. Razlika od rodbine je automatski uređaj za pokretanje.
Они производе «озон» за «мусковице» — главни град и Ижевск — с знаком 2140. Обратитесь пажню на последне два броя! Dio Ufinih 1, 5-литровый двигатель рекомендуемых распределений 2140-10.Potpuno je zamjenjiv s „dvadesetim“, jedina je razlika u pneumatskom pogonu anotherog leptira za gas. Исти дизайн и ДААЗ-2141 — за «41-е» с мотором ВАЗ 2106. На остатку — механики погон.
Али što ostaje za udjelu Pekara?
У основы транспортера ГАЗ-а и УАЗ-а. До 1987 года. Година на Волги с мотором ЗМЗ-402.10 украшен самораспылителем К-126ГМ. Развоем ГАЗ-а 24-10 появилось в продаже К-151 — экономичный, с автономным режимом хода и EPHH. Uređaj je, u usporedbi s prethodnikom, postao još kapriciozniji, često zahtijeva čišćenje i podešavanje.K-151B, koji je zamijenio K-126GU, stekao je iste nedostatke.
Je li moguće koristiti Dimitrovgradske rasplinjače umjesto Petersburga?
Nešto više od godinu dana, DAAZ proizvodi Volga model 2410 za Volgu, koji je pogodan za zamjenu zastarjelog K-126GM. Тко не воли К-151, можно ставить на свой мотор недавно лансирани ДААЗ-31029. Proizvoači obećavaju poboljšane dinamičke performance i manju potrošnju goriva. Истина, циена «Димитровградца» два до три пути веча. Власничи УАЗ-а может быть на заднем плане новым — Солекс ДААЗ-4178 дизайн за ньих.
Али неки су градили расплиняче «Жигули» на «Волгу»…
И не само Волги. Обртницы су ставили «Нивов солекс» и «седам озона» на «газеле», УАЗ-ове, па чак и странный автомобиль (за више детали ЗР, 1996., стр. 7). Отишли смо и били задовольни. Неки то йош увийек раде. Али има ли смисла? Strani rasplinjač napaja motor ne na najbolji način (iako se može ispasti pouzdaniji). Danas je možda poželjnije kupiti uređaj posbno prilagođen vašem motoru.
Али što je s vlasnicima veterana automotivebilske Industrije? Ima li što pogodno za njih?
Лада првих изданья белая, используемая карбураторима типа Вебера.Вечерняя деталь разговора им из «озона». Также можно установить новые параметры, подготовить к установке DAAZ-2101 «2105» и купить «2107» до «2103» и «2106».
Dio «Moscovita» do 1985. godine bio je opremljen istim Weberom 2101–11. Ако е потребно, можно га замиенити ДААЗ-2105 у изведби «10» или «20». A da biste umjesto K-126N (или K-126GN) поставили «Ozon», morate se probiti na nosače za pričvršćivanje rasplinjača na usisni razvodnik (uobičajeni su malo kraći) и VAZ zraastni filtaren.
Prisjetimo se «Tavrije». Неки од ньих отишли су у продажи с автомобилем «Ленкарзовский» К-133М, коди, према прегледима, ниже волио ниедан власник. Ugradnja domaćeg DAAZ-a umjesto njega zahtijevat će neke izmjene: na tržištu se prodaje Poseban set rezervnih dijelova za pretvorbu.
На поновном извозе «Самарас» можно увидеть ДААЗ, запетляне у жице и цвэви…
Ovo je najviša faza razvoja naših Soleksa — elektronički rasplinjač DAAZ-21083-62. Razlikuje se od «osamdeset i treće» полуавтоматическим способом за покрывание, sustavom recirkulacije, pokretačima u praznom hodu (elektrovalima) и главним sustavom doziranja.Рачунало управля ниме. Kao što pokazuje iskustvo, jednostavnije je i pouzdanije zamijeniti ga uobičajenim DAAZ-21083, изолированном «nepotrebnih» žica i priključivanjem cijevi (види ZR, 1994, бр. 9).
Što je s rezervnim dijelovima?
Нема проблема с тем: у трговинама и на тржникама постояй све осим, можда, диеелова за найновие ДААЗ-ове «изумэ» (međutim, većina rezervnih dijelova starijih modela im je prikladna). Svi setovi za popravak nude se po cijeni od 10 do 100 rubalja, a odvojeno su brtve, dijafragme, iglasti ventili i još mnogo toga.Čak postoje dijelovi rasplinjača, na primjer, prigušivač do Ozona.
Gdje je bolje kupiti rasplinjač: u trgovini or na tržištu?
Vjerojatnost da će ne-tvornički rasplinjač (sastavljen u garaži iz rezervnih dijelova) biti prodavan u trgovini jednaka je kao i na tržnici (neka prodajna mjesta su tamo „купл. На творческим производством потребне су ОТК маркице, izvršena су сва потребна подешаванья (разина у плавучего комори, положай пригушивача и пригушивача зрака), ugrađeni su čepovi.Pažljivo pregledajte kupnju na mehanička oštećenja. Svakako zatražite jamstvo od покупателя.
Podsjećamo na to da karburatorima rijetko treba zamjena «zbog neispravnosti». Али ако стэ čvrsto uvjereni u potrebu kupnje novog uređaja — nadamo se da će vam ovdje prikazane informacije pomoći.
1. «Озон» за «Лада»: ДААЗ-2105.
.